Stanowisko ds. obsługi informatycznej
wykształcenie wyższe: informatyczne
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
- wymogi określone art. 6 ust. 1, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
- wykształcenie wyższe: informatyczne.
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- staż pracy – minimum 3 lata na stanowisku związanym z obsługą informatyczną.
- dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows, pakietów biurowych MS Office, Libreoffice.
- dobra znajomość sieci WAN, LAN, WLAN oraz umiejętność zarządzania urządzeniami wchodzącymi w skład w/w sieci.
- dobra znajomość zasad tworzenia stron internetowych, wraz z ich projektowaniem i utrzymywaniem.
- znajomość systemów dziedzinowych firmy Sygnity m.in.:
- Świadczenia Rodzinne.
- Fundusz Alimentacyjny.
- POMOST Std.
- Umiejętność zarządzania i konfiguracji:
- serwera plików w systemie Windows Server.
- urządzeń klasy UTM oraz NAS.
- systemów zarządzania treścią (CMS).
- Znajomość:
- zasad bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych.
- protokołów sieciowych warstw 3-7 modelu ISO/OSI.
- zasad kryptografii.
- relacyjnych baz danych (Firebird, MySQL, MSSQL).
- umiejętność zarządzania serwerem baz danych MS SOL Server, Firebird, PostgresSOL.
- umiejętność serwisowania i naprawy sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych.
- stosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w sieci teleinformatycznej.
- określanie zasad dostępu do danych gromadzonych w formie elektronicznej.
- określanie sposobu zabezpieczenia sprzętu i pomieszczeń służących do przetwarzania danych.
- zabezpieczenie urządzeń i systemów informatycznych służących do przetwarzania danych przed ich utratą spowodowaną awarią zasilania lub zakłóceniami sieci zasilającej.
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem BIP, stroną WWW oraz ich aktualizacją.
- obsługa platform elektronicznych e-puap, ZUS, PUE, Emp@tia.
- konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych na stacjach roboczych pracujących w sieci LAN oraz WLAN.
- zapewnienie wsparcia technicznego pierwszego rzędu dla pracowników pracujących w systemach dziedzinowych firmy Sygnity m.in. Świadczenia Rodzinne, Fundusz Alimentacyjny, Pomost Std.
- przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego, obsługi sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych.
- analizowanie oraz zapobieganie zagrożeniom bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej Ośrodka.
- umiejętność pracy w zespole, samodzielnego podejmowania decyzji, kreatywność.
- konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych.
- utrzymanie ciągłości pracy aplikacji oraz wykonywanie kopii bezpieczeństwa systemów, archiwizowanie zbiorów i konfiguracji urządzeń.
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz aplikacji i systemów komputerowych.
- dbanie o ład, porządek, ochrona mienia, dobre stosunki międzyludzkie w miejscu pracy.
- przestrzeganie dyscypliny pracy i gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w dziedzinie ustalonego zakresu działania.
- pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności.
1) list motywacyjny.
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, z telefonem kontaktowym i adresem e-mail.
3) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) – w przypadku zakończonych stosunków pracy. W przypadku trwania stosunku pracy – zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez pracodawcę nie wcześniej niż w ciągu 1 m-ca licząc od dnia ogłoszenia niniejszego konkursu.
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 1).
6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 1).
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 1).
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku (załącznik nr 1).
9) podpisana Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (załącznik nr 2).
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (załącznik nr 3).
11) kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - zobowiązani są do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
12) inne dokumenty według uznania kandydata, w tym kserokopia prawa jazdy.
- praca w wymiarze 1/2 etatu, tj. 20 godzin na tydzień w przyjętym 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym;
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym;
- praca w budynku: Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie, ul. Rynek 12, 23-250 Urzędów;
- praca w zespole;
- praca od poniedziałku do piątku (poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30, za wyjątkiem wtorku: od 8.00 do 16.00).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być złożone osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie ul. Rynek 12, 23-250 Urzędów – pierwsze piętro, w godzinach pracy Ośrodka (poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30, za wyjątkiem wtorku: od 8.00 do 16.00) lub doręczone listownie na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Urzędowie
Rynek 12, 23-250 Urzędów
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.09.2022 r. do godz. 15:30 (liczy się data i godzina wpływu do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej) w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi informatycznej”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie: www.gopsurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Oferty pracy” oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 19 maja 2019 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
Dodatkowych informacji w sprawie konkursu udziela Pani Anna Grzebulska – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie tel. 81 822 52 09.
Dodano do BIP dnia 23-08-2022 20:47:30