Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej w Urzędowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds obsługi informatycznej

Jednostka ogłaszająca
Ośrodek Pomocy Społecznej w Urzędowie ul. Błażeja Dzikowskiego 1 23-250 Urzędów
Data ogłoszenia
2016-12-30
Termin składania dokumentów
2017-01-10
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności informatycznej

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania obowiązkowe:

  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • minimum 3 lata pracy na stanowisku z branży informatycznej w jednostkach administracji państwowej,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi i konfiguracji:
    • systemów operacyjnych Microsoft Windows XP, 7, 8, 8.1,
    • pakietów biurowych Microsoft Office oraz Libre Office,
    • systemów dziedzinowych firmy Sygnity:
      • Świadczenia Rodzinne
      • Fundusz Alimentacyjny
      • Świadczenia Wychowawcze
      • POMOST Std
    • programu ZUS Płatnik
  • Umiejętność zarządzania i konfiguracji:
    • sieci komputerowej LAN oraz WLAN
    • dostępu do sieci WAN
    • usług DNS, Active Directory, serwera plików w systemie Windows Server 2011
    • urządzeń klasy UTM oraz NAS
    • programów firmy Mikrobit Kadry i Płace, FK
    • systemów zarządzania treścią (CMS)
  • Znajomość:
    • przepisów prawnych regulujących pracę ośrodka pomocy społecznej oraz ustawy o ochronie danych osobowych
    • zasad bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych
    • protokołów sieciowych warstw 3-7 modelu ISO/OSI
    • zasad kryptografii
    • relacyjnych baz danych (Firebird, MySQL, MSSQL)
    • tworzenia stron internetowych (znajomość PHP, HTML, CSS, MySQL)
  • Znajomość obsługi platform elektronicznych:
    • e-puap
    • ZUS pue
    • emp@tia
    • BIP


Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • rzetelność, solidność, kultura osobista,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji technicznej
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności
  • dyspozycyjność
  • umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań
  • odbyte dodatkowe kursy i szkolenia

 

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:

  1. Stosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w sieci informatycznej.
  2. Prowadzenie ewidencji osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych.
  3. Określenie pomieszczeń tworzących obszar, w którym przetwarzane są dane przy użyciu sprzętu komputerowego.
  4. Określanie zasad dostępu do danych gromadzonych w formie elektronicznej.
  5. Określanie sposobu zabezpieczenia sprzętu i pomieszczeń służących do przetwarzania danych.
  6. Opracowanie instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych teleinformatycznych.
  7. Zabezpieczanie urządzeń i systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych przed utratą tych danych spowodowaną awarią zasilania lub zakłóceniami sieci zasilającej.
  8. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem BIP, stroną WWW oraz ich aktualizacja.
  9. Obsługa platform elektronicznych e-puap, ZUS pue, emp@tia
  10. Przygotowywanie i przekazywanie do ZUS dokumentów elektronicznych dotyczących pracowników oraz podopiecznych
  11. Konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych na stacjach roboczych pracujących w sieci LAN oraz WLAN
  12. Zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników pracujących w systemach dziedzinowych firmy Sygnity (tj. Świadczenia rodzinne, Fundusz alimentacyjny, Świadczenia Wychowawcze oraz POMOST Std)
  13. Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego, obsługi sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych.
  14. Analizowanie zdarzeń zarejestrowanych w dziennikach zdarzeń na urządzeniach pracujących w sieci teleinformatycznej
  15. Analizowanie oraz zapobieganie zagrożeniom bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej ośrodka.
  16. Dbanie o ład, porządek, ochrona mienia, dobre stosunki międzyludzkie w miejscu pracy.
  17. Przestrzeganie dyscypliny pracy i gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w dziedzinie ustalonego zakresu działania.
Wymagane dokumenty
  • Życiorys (CV) z telefonem kontaktowym i adresem e-mail.;
  • List motywacyjny;
  • Kopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy;
  • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.gopsurzedow.bip.lubelskie.pl (załącznik do ogłoszenia), w wersji papierowej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Urzędowie
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (kserokopia ważnego dowodu osobistego lub paszportu);
  • Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  • Inne dokumenty wg uznania kandydata.
Warunki pracy
  • praca w wymiarze 4/5 czasu pracy, tj. 32 godzin na tydzień w przyjętym 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
  • praca w budynku: Ośrodka Pomocy Społecznej,ul. Błażeja Dzikowskiego 1,23-250 Urzędów
  • praca w zespole.
  • praca od poniedziałku do piątku
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

nie dotyczy

Miejsce składania dokumentów

Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów aplikacyjnych w pokoju kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie, ul. Błażeja Dzikowskiego 1, 23 – 250 Urzędów w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko ds. obsługi informatycznej -  w terminie do 10 stycznia 2017 r. – godz. 15.00.

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gopsurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Oferty pracy ” oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 poz. 422) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).”

Dodatkowych informacji i wyjaśnień w sprawie konkursu udziela: Pani Anna Grzebulska – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie.

Załączniki
  • pdf pobrano: 40 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Edyta Staruch
    Dodano do BIP dnia 30-12-2016 19:03:16