Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej w Urzędowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. świadczenia wychowawczego

Jednostka ogłaszająca
Ośrodek Pomocy Społecznej w Urzędowie ul. Rynek 12 23-250 Urzędów
Data ogłoszenia
2018-05-15
Termin składania dokumentów
2018-05-25
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. obywatelstwo polskie;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  6. znajomość przepisów prawa z zakresu:
    • ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U. z 2017 r., poz.1851 z późn.zm);
    • ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1952 z późn. zm.);
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.),
    • ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2017 r., 1201 z późn. zm.),
    • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm);
    • oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw.
  7. komunikatywność.

Wymagania dodatkowe:

  1. bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  2. staż pracy minimum 2 lata na stanowisku związanym z realizacją zadań z zakresu świadczeń rodzinnych bądź ustawy o świadczeniu wychowawczym;
  3. znajomość i umiejętność obsługi systemów informatycznych CSIZS Emp@tia, CAS, SEPI;
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych: fax, skaner, kserokopiarka;
  5. umiejętność pracy w zespole;
  6. zdolności analityczne;
  7. umiejętność samoorganizacji, efektywne wykorzystanie czasu pracy;
  8. gotowość do podnoszenia kwalifikacji;
  9. odporność na sytuacje stresowe;
  10. rzetelność i dokładność.

Zakres obowiązków
  1. przyjmowanie wniosków oraz dokumentacji w sprawach z zakresu świadczeń wychowawczych, świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
  2. prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z ustaleniem uprawnień do świadczeń wychowawczych;
  3. sporządzanie projektów decyzji administracyjnych, zawiadomień, postanowień i innej dokumentacji  w sprawach świadczeń wychowawczych;
  4. udzielanie wszelkich niezbędnych informacji osobom ubiegającym się z zakresu o przyznanie świadczeń wychowawczych;
  5. sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń wychowawczych;
  6. prowadzenie spraw z zakresu nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych;
  7. prowadzenie komputerowej bazy danych osób ubiegających się o przyznanie świadczeń wychowawczych;
  8. sporządzanie sprawozdań, analiz, zestawień w wyznaczonych terminach;
  9. sporządzanie dokumentacji i jej terminowe przekazywanie w sprawach dotyczących odwołania od wydanej decyzji administracyjnej lub wniesienia ponaglenia do Samorządowego kolegium Odwoławczego lub Sądu;
  10. sporządzanie miesięcznego zapotrzebowania środków finansowych na wypłatę świadczeń wychowawczych.
  11. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.

 

Wymagane dokumenty
  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, z telefonem kontaktowym i adresem e-mail;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) – w przypadku zakończonych stosunków pracy; w przypadku trwania stosunku pracy – zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez pracodawcę nie wcześniej niż w ciągu 1 m-ca licząc od dnia ogłoszenia niniejszego konkursu;
  4. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  6. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sadu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku;
    Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej http://gopsurzedow.bip.lubelskie.pl(załącznik do ogłoszenia), w wersji papierowej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Urzędowie, pokój nr 12.
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  11. inne dokumenty według uznania kandydata.

Warunki pracy
  1. praca w wymiarze pełnego etatu;
  2. praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym;
  3. praca w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie, ul. Rynek 12, 23-250 Urzędów;
  4. praca w zespole;
  5. praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30;

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

nie dotyczy

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być złożone osobiście w  siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie, ul. Rynek 12, 23-250 Urzędów – pierwsze piętro, pokój nr 12,  w  godzinach od 7:30 do 15:30 lub doręczone listownie pod adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Urzędowie
ul. Rynek 12,
23-250 Urzędów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.05.2018 r. do godz. 15:30 (liczy się data i godzina wpływu do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej) w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne  stanowisko urzędnicze: Referent ds. świadczenia wychowawczego”.

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://gopsurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Oferty pracy ” oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).”


Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pisemnie bądź telefonicznie o terminie i miejscu naboru. W dniu naboru prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie, ul. Rynek 12, 23-250 Urzędów, pierwsze piętro.

Dodatkowych informacji i wyjaśnień w sprawie konkursu udziela: Pani Anna Grzebulska – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie

Załączniki
  • pdf pobrano: 9 razy
  • pdf pobrano: 35 razy

  • Wybrany kandydat
    Joanna Sak

    Uzasadnienie wyboru
    W wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego Pani Joanna Sak uzyskała liczbę punków kwalifikującą do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym- Referent ds. świadczenia wychowawczego. Kandydatka spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu na w/w stanowisko. Pani Joanna Sak posiada odpowiednie kwalifikacje i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.
    Joanna Sak

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Gozdalski
    Dodano do BIP dnia 15-05-2018 14:54:09