Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej w Urzędowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych

Jednostka ogłaszająca
Ośrodek Pomocy Społecznej w Urzędowie ul. Rynek 12 23-250 Urzędów
Data ogłoszenia
2021-01-28
Termin składania dokumentów
2021-02-08
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe: o kierunkach ekonomicznych, zarządzania, administracyjnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:

1) obywatelstwo polskie;

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

3) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

5) staż pracy – minimum 3 lata pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych w administracji publicznej;

6) doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu i rozliczaniu projektów, działań i programów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych oraz programów krajowych);

7)  znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych, procedur aplikacyjnych i rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;

8) znajomość przepisów prawnych regulujących pracę ośrodka pomocy społecznej, w szczególności ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.

WYMAGANIA DODATKOWE:

1) preferowane studia magisterskie /podyplomowe w zakresie zarządzania projektami zewnętrznymi;

2) udokumentowane szkolenia i kursy z zakresu funduszy zewnętrznych;

3) umiejętność pracy w Lokalnym Systemie Informatycznym 2014 EFS;

4) udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie:

  - pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;

  - współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego działających w obszarze integracji społecznej, zawodowej;

  - opracowywania i realizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych, oraz innych programów osłonowych;

5) znajomość zasad realizacji i powierzania zadań publicznych;

6) znajomość języków obcych;

7) bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

8) prawo jazdy kategorii B.

Zakres obowiązków

1) Bieżące śledzenie informacji o możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych;

2) Opracowywanie wniosków o dofinansowanie oraz ich realizacja;

3) Współpraca na zasadzie partnerstwa z organizacjami społecznymi i pozarządowymi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w celu nawiązywania partnerstw i wspólnej realizacji zadań pomocy społecznej w tym projektów społecznych;

4) Współpraca przy realizacji programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii; programu współpracy z organizacjami pozarządowymi;

5) Opracowywanie i koordynacja realizacji gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych i innych programów osłonowych;

6) Przestrzeganie dyscypliny pracy i gruntowna znajomość obowiązujących przepisów  w dziedzinie ustalonego zakresu działania.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny;

2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, z telefonem kontaktowym i adresem e-mail;;

3) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) – w przypadku zakończonych stosunków pracy; w przypadku trwania stosunku pracy – zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez pracodawcę nie wcześniej niż w ciągu 1 m-ca licząc od dnia ogłoszenia niniejszego konkursu;

4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

5) oświadczenie o  pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 1);

6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 1);

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 1);

8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia  pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku (załącznik nr 1);

9) podpisana Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (załącznik nr 2);

10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (załącznik nr 3);

11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (o ile dotyczy, poświadczona przez kandydata za zgodność  z oryginałem);

12) inne dokumenty według uznania kandydata, w tym kserokopia prawa jazdy.

Wzory w/w oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.gopsurzedow.bip.lubelskie.pl (załącznik do ogłoszenia), w wersji papierowej do pobrania w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie ul. Rynek 12, 23-250 Urzędów – pierwsze piętro w godzinach pracy ośrodka (poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30, za wyjątkiem wtorku: od 8.00 do 16.00)

Warunki pracy

1)  praca w wymiarze pełnego etatu;
2) praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym;

3) praca w budynku: Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie, ul. Rynek 12, 23-250 Urzędów;

4) praca w zespole;

5) praca od poniedziałku do piątku (poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30, za wyjątkiem wtorku: od 8.00 do 16.00)

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być złożone osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie ul. Rynek 12, 23-250 Urzędów – pierwsze piętro w godzinach w godzinach pracy ośrodka (poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30, za wyjątkiem wtorku: od 8.00 do 16.00) lub doręczone listownie na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Urzędowie

Rynek 12, 23-250 Urzędów

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.02.2021r. do godz. 15:30 (liczy się data i godzina wpływu do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej) w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.gopsurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Oferty pracy” oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 19 maja 2019 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.

Dodatkowych informacji w sprawie konkursu udziela Pani Anna Grzebulska – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Urzędowie tel. 81 822 52 09.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Grzebulska
Dodano do BIP dnia 28-01-2021 14:59:26